
Regulamin
POBYTÓW w
APARTAMENTACH SUPERIOR
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa ogólne warunki świadczenia usług w zakresie zakwaterowania w Apartamentach Superior zlokalizowanych w Rewalu przy ul. Żurawiej nr 12A – 12J (zwanych dalej poszczególnie „Apartamentem”).
- Usługi opisane w punkcie 1 świadczy „Nadbałtyckie Resorty Operator” Sp. z o. o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Powstańców Śląskich 5/1, 70-100 Szczecin, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0001127438, REGON: 529663567, NIP 9552583381 (Operator).
- Każda osoba zamierzająca skorzystać z usług opisanych w niniejszym Regulaminie zobowiązana jest do zapoznania się z jego treścią przestrzegania go. Wpłata zadatku na poczet kosztów pobytu lub opłaty za pobyt jest równoznaczna z akceptacją warunków rezerwacji i Regulaminu.
- Rezerwacji pobytu w jednym Apartamencie może dokonać osoba pełnoletnia wyłącznie na rzecz do 7 (siedmiu) osób dorosłych i wyłącznie razem z dzieckiem lub dziećmi (przez dzieci rozumie się osoby małoletnie oraz osoby pełnoletnie będące zstępnymi na rzecz których rejestrowany jest pobyt w Apartamencie). Rezerwacja pobytu wyłącznie osób dorosłych jest dopuszczalna na rzecz 2 (dwóch) osób.
- Rozliczenia z Operatorem, za wyjątkiem uiszczenia kaucji zabezpieczającej, następują za pośrednictwem rachunku bankowego oraz płatności natychmiastowych. Cena pobytu zawiera:
- opłatę za zakwaterowanie i korzystanie z Apartamentu w okresie objętym rezerwacją,
- pościel i ręczniki,
- parking dla jednego samochodu osobowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, w miejscu parkingowym znajdującym się bezpośrednio przy Apartamencie,
- sprzątanie Apartamentu po pobycie.
- Osoby korzystające z Apartamentu podlegają obowiązkowi meldunkowemu. Zameldowania należy dokonać niezwłocznie po przybyciu w recepcji sąsiadującego SOLEO Family Resort znajdującego się przy ul. Władysława Łokietka 42, 72-344 Rewal. Osoby niepełnoletnie mogą zostać zameldowane tylko wraz z osobą dorosłą, a pobyt ich w Apartamencie możliwy jest tylko pod opieką dorosłych. Operator zastrzega sobie prawo odmowy zakwaterowania osób będących pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, a także zachowujących się w sposób wulgarny lub agresywny. Dodatkowa osoba może zostać dokwaterowana na wniosek osoby wynajmującej Apartament, po wyrażeniu zgody przez Operatora oraz po dokonaniu formalności meldunkowych. Niedopełnienie obowiązku meldunkowego uniemożliwi dostęp do Apartamentu z przyczyn leżących po stronie przez Gościa i dostęp ten nie będzie możliwy aż do ukończenia zameldowania. Za okres od rozpoczęcia terminu rezerwacji, do chwili uzyskania faktycznego dostępu do Apartamentu z przyczyn leżących po stronie Gościa nie przysługuje rekompensata od Operatora.
- Najpóźniej przy zameldowaniu pobierana jest kaucja zabezpieczająca w kwocie 500 zł; w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń spowodowanych przez Gościa lub osoby, za które ponosi odpowiedzialność kwota ta zostanie przeznaczona na naprawienie powstałej szkody. Uiszczenie kaucji jest warunkiem udzielenia dostępu do zarezerwowanego Apartamentu. W przypadku braku podstaw do dokonania potrąceń z kaucji, zostanie ona zwrócona niezwłocznie po weryfikacji stanu Apartamentu oraz jego wyposażenia przez personel Operatora.
- W przypadku rezerwacji dokonywanej wcześniej niż na 30 dni przed rozpoczęciem pobytu, wstępna rezerwacja pobytu w Apartamencie następuje pod warunkiem rejestracji rezerwacji za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej www.superior-rewal.pl, telefonicznie pod numerem : +48 726 255 333, mailowo na adres rezerwacje@superior-rewal.pl lub poprzez internetowe serwisy rezerwacyjne (np. booking.com, www.airbnb.com) oraz uiszczenia zadatku w kwocie odpowiadającej 40% wartości rezerwowanego pobytu. Pozostałe 60% opłaty za cały okres pobytu w Apartamencie należy uiścić nie później 30 dni przed pierwszym dniem terminu rezerwacji. Gość przyjmuje do wiadomości, iż w przypadku uiszczenia zadatku, w przypadku niewywiązania się Gościa z umowy, Operator może od umowy odstąpić i zadatek zatrzymać bez wyznaczania Gościowi dodatkowego terminu do wykonania umowy. Operator odstąpi od umowy w przypadku nieuiszczenia całej opłaty najpóźniej do 14 dnia przed pierwszym dniem terminu rezerwacji; nie wyklucza to wcześniejszego odstąpienia od umowy w przypadku nieuiszczenia całej ceny mimo upływu terminu zapłaty, jeżeli z oświadczeń Gościa będzie wynikał brak zamiaru uiszczenia opłaty.
- Rezerwacja dokonywana na krócej niż 30 dni od terminu rozpoczęcia pobytu dla swojej skuteczności wymaga opłacenia w całości.
- W celu zachowania możliwości uzyskania zwrotu wpłaconego zadatku lub całej uiszczonej opłaty (w zależności od tego, w jakim zakresie Gość przedpłacił pobyt), zamiar rezygnacji z zarezerwowanego pobytu należy zgłosić pisemnie lub mailowo co najmniej na 30 dni przed pierwszym dniem terminu rezerwacji. Operator zwróci Gościowi uiszczony zadatek lub całą opłatę za rezerwację pod warunkiem, że zdoła wynająć te same pomieszczenia tym samym terminie na warunkach nie gorszych niż wynikające z odwołanej rezerwacji; w takim przypadku Operatorowi należy się opłata manipulacyjna w kwocie 200 zł, która zostanie potrącona ze zwracanego zadatku.
- Najpóźniej 30 dni przed pierwszym dniem terminu rezerwacji Gość może jednorazowo zgłosić prośbę o zmianę terminu rezerwacji w innym dostępnym terminie roku kalendarzowym pierwszej rezerwacji, pod warunkiem, że ilość dni zmienionej rezerwacji będzie nie krótsza od pierwotnej. W przypadku, gdyby zmiana terminu rezerwacji wiązała się z obniżeniem lub podwyższeniem opłaty zgodnie z Cennikiem Resortu, strona zobowiązana do uzupełnienia opłaty lub częściowego jej zwrotu dokona tego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od potwierdzenia zmiany rezerwacji. Rabaty i gratisy wynikające z pierwszej rezerwacji nie przechodzą na nową rezerwację, jeśli nie zostały przez Resort przewidziane w nowym terminie rezerwacji.
- Jeżeli w przypadku określonym w pkt nie dojdzie do uzgodnienia nowego terminu rezerwacji:
- Gość może najpóźniej do upływu terminu uzupełnienia całej opłaty zaproponować inną osobę, która przejmie jego rezerwację, która opłaci cały 100% opłaty za pobyt z zachowaniem tego terminu. Wówczas w terminie 14 dni od uzyskania tej zapłaty Operator zwróci zadatek;
- Operator znajdzie osobę, która przejmie rezerwację Gościa. W takim przypadku zwrot zadatku nastąpi w terminie 14 dni od dnia opłacenia 100% opłaty przez osobę przejmującą rezerwację; w takim przypadku Operatorowi należy się opłata manipulacyjna w kwocie 200 zł, która zostanie potrącona ze zwracanego zadatku.
- W przypadku woli Gościa rezygnacji z zarezerwowanego, w pełni opłaconego, pobytu zgłoszonej później niż 30 dni przed pierwszym dniem terminu rezerwacji warunki rozwiązania umowy z przyczyn nieleżących po stronie Resortu mogą zostać indywidualnie uzgodnione pod warunkiem wyrażenia przez Gościa zgody na zaoferowanie przedmiotu jego rezerwacji innej osobie. Postanowienia niniejszego punktu nie kreują po stronie Gościa jakichkolwiek roszczeń, zaś ewentualne porozumienie będzie wynikiem indywidualnych uzgodnień.
- Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd oraz wcześniejsze opuszczenie Apartamentu, spowodowane nie z winy Operatora, nie uprawnia do zwrotu wpłaconych należności za pobyt.
- Obowiązuje doba hotelowa, która trwa od godziny 16:00 do godziny 10:00 dnia następnego, oraz cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00.
- W przypadku pobytów w okresie od 1 maja do 14 września obowiązuje dopłata za zużycie energii elektrycznej według wskazań podliczników umieszczonych w każdym Apartamencie według obowiązującego Operatora cennika ENEA.
- W dniu rozpoczęcia pobytu Gość jest zobowiązany do sprawdzenia stanu wyposażenia Apartamentu i potwierdzenia zgodności wyposażenia z wykazem. Brak jakichkolwiek uwag uważa się za potwierdzenie kompletności wyposażenia i jego zgodności z wykazem. Gość ponosi odpowiedzialność za braki i uszkodzenia wyposażenia domku powstałe w trakcie jego użytkowania. Osoby niszczące sprzęt, wyposażenie, Apartamenty oraz ich otoczenie ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie wyrządzone szkody. Gość, przed opuszczeniem Apartamentu zobowiązany jest do rozliczenia się ze stanu i jego wyposażenia. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń spowodowanych przez Gościa lub osoby, za które ponosi odpowiedzialność kwota ta zostanie przeznaczona na naprawienie powstałej szkody.
- Każda z osób, która zawarła umowę na pobyt w Apartamencie (dalej zwana Gościem), ponosi odpowiedzialność za zachowanie osób, które wspólnie z nim lub na jego zaproszenie przebywają w Apartamencie, jak za zachowania własne.
- Zarówno Gość, jak i każda osoba, która wspólnie z nim lub na jego zaproszenie przebywa w Apartamencie zobowiązana jest do zachowania się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu i niezakłócający pobytu innych korzystających z innych Apartamentów, przestrzegania przepisów o ochronie przyrody, BHP i przepisów przeciwpożarowych.
- Przy każdorazowym opuszczaniu Apartamentu Gość zobowiązany jest do zamknięcia drzwi. Uprasza się o właściwe zabezpieczenia i przechowywanie rzeczy osobistych, w szczególności rzeczy wartościowych oraz pieniędzy, ponieważ Operator nie odpowiada za ich utratę z jakichkolwiek powodów nieleżących po stronie Operatora. Obowiązek zabezpieczenia swoich rzeczy przed kradzieżą i zniszczeniem spoczywa na ich posiadaczach.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w Apartamentach grzałek, farelek, grzejników, żelazek elektrycznych innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia domku. Zabronione jest: stosowanie prowizorycznych podłączeń instalacji elektrycznej, wysypywanie niedopałków papierosów do kosza na śmieci, owijania lub zakrywania punktów świetlnych tkaniną lub papierem, używanie sprzętu i urządzeń gaśniczych niezgodnie z przeznaczeniem, nieuzasadnione uruchamianie urządzeń alarmowych, pozostawianie włączonych urządzeń elektrycznych bez nadzoru. W razie naruszenia opisanego zakazu, Operator uprawniony jest do natychmiastowego rozwiązania umowy z Gościem i nakazania opuszczenia Apartamentu, bez prawa do zwrotu poniesionych kosztów pobytu.
- Rozpalanie grilli możliwe jest tylko w miejscach wyznaczonych z zachowaniem szczególnej ostrożności i przepisów przeciwpożarowych. Pozostawienie bez nadzoru grilli może powodować konfiskatę sprzętu do depozytu oraz naliczenie kary umownej w wysokości 150 zł za każde stwierdzone zdarzenie.
- Każda osoba nieprzestrzegająca zasad opisanych w Regulaminie, zachowująca się w sposób niewłaściwy, wulgarny lub agresywny w stosunku do obsługi Operatora lub innych osób korzystających z sąsiednich Apartamentów może zostać poproszona o natychmiastowe opuszczenie Apartamentu.
- Z uwagi na poszanowanie prawa do odpoczynku osób korzystających z innych Apartamentów, zabrania się głośnego słuchania muzyki na zewnątrz Apartamentu, w tym używania jakichkolwiek urządzeń nagłaśniających. Naruszenie tego zakazu uprawnia Operatora do naliczenia kary umownej w kwocie 2000 zł za każde zdarzenie.
- W Apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz używania otwartego ognia. W przypadku pożaru lub innego zagrożenia osoby przebywające na terenie Apartamentu powinny postępować zgodnie z wywieszonymi w domkach instrukcjami przeciwpożarowymi. Naruszenie tego zakazu uprawnia Operatora do naliczenia kary umownej w kwocie 2000 zł za każde zdarzenie.
- Palenie wyrobów tytoniowych lub e-papierosów w Apartamencie lub na tarasie jest zabronione. Każdorazowe naruszenie tego zakazu uprawnia Operatora do naliczenia kary umownej w wysokości 1000 zł za każde naruszenie.
- W Apartamencie nie jest dopuszczalny pobyt zwierząt. Zakaz ten odnosi się do wszystkich osób przebywających na terenie Apartamentu. Naruszenie tego zakazu uprawnia Operatora do naliczenia kary umownej w kwocie 2000 zł.
- W przypadku naruszenia wyżej opisanych zasad (pkt 19 – 27) przez Gościa lub osoby, które wspólnie z nim lub na jego zaproszenie przebywają w Apartamencie, dopuszcza się także możliwość rozwiązania zawartej z Gościem umowy na pobyt w Resorcie ze skutkiem natychmiastowym, bez prawa do zwrotu poniesionych kosztów pobytu.
- Obciążenie karą umowną nie wyłącza uprawnienia Operatora do dochodzenia odszkodowania w pełnej wysokości ani do natychmiastowego rozwiązania umowy z Gościem i nakazania opuszczenia Apartamentu bez prawa do zwrotu poniesionych kosztów pobytu.
- W trakcie pobytu w Apartamencie, informacje dotyczące umowy, w tym również oświadczenia o naliczeniu kary umownej lub oświadczenia o rozwiązaniu umowy ze skutkiem natychmiastowym na podstawie zapisów Regulaminu, kierowane będą w formie korespondencji elektronicznej, na adres poczty elektronicznej wskazany w karcie Gościa albo przy dokonywaniu rezerwacji i uznawane za skutecznie doręczone w dniu następującym pod dacie ich wysłania.
- W czasie pobytu w okresie od maja do połowy września do dyspozycji osób zameldowanych w Apartamencie jest basen zewnętrzny i atrakcje zlokalizowane na sąsiednim SOLEO Family Resort na zasadach opisanych w regulaminie dostępnym w recepcji tego Resortu.
- W przypadku odmowy opuszczenia Apartamentu przez Gościa, z którym rozwiązana została umowa w sytuacjach opisanych w Regulaminie, Gość taki może zostać obciążony karą umowną w kwocie po 2000 zł za każdy dzień bezumownego pobytu w Apartamencie, nie więcej jednak niż 20.000 zł.
- Przed opuszczeniem należy uprzątnąć zajmowany Apartament, teren wokół Apartamentu oraz wynieść nieczystości do pojemników na śmieci.
- Kary umowne opisane w niniejszym regulaminie mogą zostać potrącone z kaucji.
- Wszelkie uwagi i reklamacje należy zgłaszać bezpośrednio i niezwłocznie obsłudze Operatora. Reklamacja powinna być złożona przez Gościa niezwłocznie po zauważeniu uchybień w formie pisemnej (nie później niż następne-go dnia od jej zaistnienia).
- Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.
Warunki rezerwacji posezonowych
- Postanowienia dotyczące warunków rezerwacji posezonowych uzupełniają i modyfikują postanowienia ogólne. W przypadku sprzeczności między postanowieniami ogólnymi oraz warunkami rezerwacji posezonowych zastosowanie znajdują postanowienia dotyczące warunków rezerwacji posezonowych.
- Przez rezerwację posezonową rozumie się rezerwację pobytu przypadającego w całości (od rozpoczęcia do zakończenia) w okresie pomiędzy 15 września do 30 kwietnia.
- Rezerwacje posezonowe odbywają się wyłącznie za pośrednictwem dedykowanego teleinformatycznego systemu rezerwacji dostępnego na stronie superior-rewal.pl.
- Obsługa rezerwacji posezonowej oraz pobytu odbywa się w całości zdalnie, bez udziału personelu Operatora w miejscu świadczenia usługi.
- Rezerwacja posezonowa może nastąpić najpóźniej na 3 dni przed pobytem. W tym czasie Apartament zostanie przygotowany do pobytu i odpowiednio dogrzany.
- Dodatkowym warunkiem skuteczności rezerwacji jest uiszczenie kaucji zabezpieczającej w kwocie 500,- zł równocześnie z uiszczeniem opłaty za pobyt. Wpłata i zwrot kaucji zabezpieczającej następują wyłącznie za pośrednictwem rachunku bankowego lub płatności natychmiastowych.
- Na 2 (dwa) dni przed pierwszym dniem opłaconej rezerwacji posezonowej Gość otrzyma komunikat pocztą elektroniczną z przypomnieniem o pobycie oraz o konieczności zameldowania się online.
- W przypadku spełnienia warunków skuteczności rezerwacji, tj. dokonania rezerwacji za pośrednictwem systemu teleinformatycznego oraz uiszczenia całej opłaty za pobyt wraz z kaucją zabezpieczającą, w dniu przyjazdu ok. godziny 13:00 Gość otrzyma wiadomość tekstową SMS z kodem do skrytki z kluczem do Apartamentu oraz linkiem do instrukcji wejścia do Apartamentu znajdującą się na stronie https://superior-rewal/instrukcja. Niedopełnienie obowiązku meldunkowego uniemożliwi dostęp do Apartamentu z przyczyn zawinionych przez Gościa i dostęp ten nie będzie możliwy aż do ukończenia zameldowania. Za okres od rozpoczęcia terminu rezerwacji, do chwili uzyskania faktycznego dostępu do Apartamentu z przyczyn leżących po stronie Gościa nie przysługuje rekompensata od Operatora.
- Obowiązuje doba hotelowa, która trwa od godziny 16:00 do godziny 12:00 dnia następnego. W przypadku opuszczenia Apartamentu po godzinie 12:00 ostatniego dnia zarezerwowanego pobytu naliczona zostanie kara umowna w wysokości wartości jednego dnia pobytu za każdą kolejną rozpoczętą dobę bezumownego korzystania.
- Rezerwacja posezonowa nie upoważnia do korzystania z basenu zewnętrznego i atrakcji zlokalizowanych na sąsiednim SOLEO Family Resort.
- W dniu wymeldowania Gość zobowiązany jest zamknąć drzwi Apartamentu, włożyć klucz do skrytki i ustawić mechanizm na dowolny kod inny niż udostępniony mu kod otwarcia, a następnie do wysłania wiadomości SMS na nr tel. 725 255 333 z informacją o wymeldowaniu się np. „Wymeldowanie, Apartament nr ….”
- Koszty zużycia energii elektrycznej do uśrednionego limitu 60 kWh dziennie (suma zużycia w całym okresie pobytu podzielona przez liczbę dób pobytu) jest w cenie pobytu. Ewentualna nadwyżka zużycia energii elektrycznej zostanie potrącona z kaucji, a do dopłaty ewentualnej różnicy Gość będzie zobowiązany w terminie 7 dni od przedstawienia mu rozliczenia zużycia energii elektryczne według obowiązującego Operatora cennika ENEA.
- W przypadku braku podstaw do dokonania potrąceń kaucja zostanie zwrócona przelewem na numer rachunku bankowego, z którego została uiszczona w terminie do 14 dni od daty zakończenia pobytu.

wygoda domu - hotelowy komfort
Kontakt
ul. Żurawia 12A – 12K
72-344 Rewal